چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد مطلب : 453
اطلاعیه شماره ۱۲ هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد

جزییات دستور کار مجمع عمومی عادی موسسه اندوخته شاهد

مجمع عمومی عادی موسسه از ساعت ۸/۰۰ صبح پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ با دستور کار انتخاب هیات امنا دوره جدید و هیات نظارت بر انتخابات دور آتی تا ساعت ۲۰/۰۰ همان روز به صورت بر خط از طریق سامانه موسسه انجام خواهد شد.
جزییات دستور کار مجمع عمومی عادی موسسه اندوخته شاهد
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، مجمع عمومی عادی موسسه از ساعت ۸/۰۰ صبح پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ با دستور کار انتخاب هیات امنا دوره جدید و هیات نظارت بر انتخابات دور آتی تا ساعت ۲۰/۰۰ همان روز به صورت بر خط از طریق سامانه موسسه انجام خواهد شد.
 
به استحضار اعضای محترم موسسه میرساند با مشخص شدن نامزدهای نهایی هیات امنا و هیات نظارت بر انتخابات دور آینده و ثبت اطلاعات و تبلیغات نامزدهای محترم در سامانه موسسه،  مجمع عمومی عادی موسسه با دستور کار انتخابات هیات امنا برای مدت چهار سال از ساعت ۸/۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ تا ساعت ۲۰/۰۰ برگزار خواهد شد.
اعضای محترم با مراجعه به سامانه موسسه و ورود به بخش انتخابات با انتخاب ۷ ( هفت ) نفر از نامزدهای مورد نظر خود برای هیات امنا و ۳ ( سه ) نفر نامزدهای مورد نظر برای هیات نظارت انتخابات دور آینده و تایید نهایی انتخاب خود در سامانه به صورت بر خط در این انتخابات شرکت فرمایند.
لازم به ذکر است با مشخص شدن ۷ نفر عضو اصلی هیات امنا سه نفر بعدی با بیشترین رای به عنوان اعضاء علی‌البدل تعیین خواهند شد.

هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد
https://shahedinst.ir/vdcfimdjaw6dt.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما