کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعیه شماره ۱۲ هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد

جزییات دستور کار مجمع عمومی عادی موسسه اندوخته شاهد

2 خرداد 1403 ساعت 23:53

مجمع عمومی عادی موسسه از ساعت ۸/۰۰ صبح پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ با دستور کار انتخاب هیات امنا دوره جدید و هیات نظارت بر انتخابات دور آتی تا ساعت ۲۰/۰۰ همان روز به صورت بر خط از طریق سامانه موسسه انجام خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، مجمع عمومی عادی موسسه از ساعت ۸/۰۰ صبح پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ با دستور کار انتخاب هیات امنا دوره جدید و هیات نظارت بر انتخابات دور آتی تا ساعت ۲۰/۰۰ همان روز به صورت بر خط از طریق سامانه موسسه انجام خواهد شد.
 
به استحضار اعضای محترم موسسه میرساند با مشخص شدن نامزدهای نهایی هیات امنا و هیات نظارت بر انتخابات دور آینده و ثبت اطلاعات و تبلیغات نامزدهای محترم در سامانه موسسه،  مجمع عمومی عادی موسسه با دستور کار انتخابات هیات امنا برای مدت چهار سال از ساعت ۸/۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳ تا ساعت ۲۰/۰۰ برگزار خواهد شد.
اعضای محترم با مراجعه به سامانه موسسه و ورود به بخش انتخابات با انتخاب ۷ ( هفت ) نفر از نامزدهای مورد نظر خود برای هیات امنا و ۳ ( سه ) نفر نامزدهای مورد نظر برای هیات نظارت انتخابات دور آینده و تایید نهایی انتخاب خود در سامانه به صورت بر خط در این انتخابات شرکت فرمایند.
لازم به ذکر است با مشخص شدن ۷ نفر عضو اصلی هیات امنا سه نفر بعدی با بیشترین رای به عنوان اعضاء علی‌البدل تعیین خواهند شد.

هیات اجرایی انتخابات موسسه اندوخته شاهد


کد مطلب: 453

آدرس مطلب :
https://www.shahedinst.ir//news/453/جزییات-دستور-کار-مجمع-عمومی-عادی-موسسه-اندوخته-شاهد

موسسه اندوخته شاهد
  https://www.shahedinst.ir/