شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : 326
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: موضوع اصلی در کارگروه صدای مردم ورود دستگاه‌ها با نگاه حل مسئله است و برای پیشبرد آن کار تشکیلاتی و مناسب لازم است صورت گیرد.
نخستین نشست کارگروه «صدای مردم» در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، سعید حقیقی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در این نشست بیان کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به دستگاه‌های اجرایی کشور دستوری مبنی بر تشکیل کارگروه «صدای مردم»  اعلام کرده است. این کارگروه نظراتی که آحاد مردم از طریق صدای مردم شماره ۱۱۱ به دولت منعکس می‌کنند یا از طرق سیستم صامد که سیستم رسیدگی به شکایات است ثبت می‌شود را با توجه به فراوانی این مسائل و مشکلات بررسی می‌کند. 

وی افزود: موضوع اصلی در کارگروه صدای مردم ورود دستگاه‌ها با نگاه حل مسئله است و برای پیشبرد آن کار تشکیلاتی و مناسب لازم است صورت گیرد.

حقیقی تأکید کرد: موارد خاص یا بعضی مشکلات فراگیر در این کارگروه مطرح می‌شود و اقدامات قانونی و لازم برای رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم صورت می‌گیرد و چنانچه نیاز به طرح موضوع در کمیته امور خاص باشد به این کمیته ارجاع داده می‌شود یا اگر نیاز شود به صورت موردی به ریاست عالی بنیاد گزارش خواهد شد.


در ادامه این نشست اعضای کارگروه صدای مردم نقطه نظرات خود درباره ارتقای کارگروه و گردش کار فعالیت‌های آن را بیان داشتند.

این کارگروه با حضور سعید حقیقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، عباس زارع‌نژاد مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان و محمدحسن علینقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.
https://shahedinst.ir/vdcebp8xijh8w.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما