کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست هماهنگی نمایندگان استانی جهت برگزاری اولین انتخابات هیات امنا و هیات نظارت موسسه اندوخته شاهد

29 ارديبهشت 1403 ساعت 20:49

نشست هماهنگی نمایندگان استانی در دهه کرامت جهت برگزاری اولین انتخابات هیات امنا و هیات نظارت دور بعد انتخابات موسسه اندوخته شاهد با حضور 28 استان در شهر مشهد مقدس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه اندوخته شاهد، نشست هماهنگی نمایندگان استانی در دهه کرامت جهت برگزاری اولین انتخابات هیات امنا و هیات نظارت دور بعد انتخابات موسسه اندوخته شاهد با حضور 28 استان در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
 
این نشست با حضور مدیرکل استان بنیاد شهید و امور ایثارگر استان خراسان رضوی، اعضای هیات نظارت بر انتخابات و مدیران موسسه اندوخته شاهد پیگیری شد.
حجت اله امانی رییس هیات نظارت بر انتخابات درباره روند برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با تاکید معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات همه استان ها موظف هستند همکاری های لازم را در این راستا انجام دهند.
در این  نشست درباره برگزاری هرچه با شکوهتر برگزار شدن انتخابات تاکید فراوان شد.
در ادامه مسئولین مربوطه درباره روند واگذاری، اقدامات انجام شده و نحوه برگزاری انتخابات به صورت برخط(آنلاین) توضیحاتی ارائه کردند.
در پایان جلسه با پرسش و طرح ابهامات نمایندگان استانی ادامه یافت و مسئولین مربوطه با توضیحات تکمیلی به پاسخ به سوالات پرداختند.

 
 


کد مطلب: 452

آدرس مطلب :
https://www.shahedinst.ir//news/452/نشست-هماهنگی-نمایندگان-استانی-جهت-برگزاری-اولین-انتخابات-هیات-امنا-نظارت-موسسه-اندوخته-شاهد

موسسه اندوخته شاهد
  https://www.shahedinst.ir/